úterý 17. listopadu 2020

Peyote steh hvězdy


 

8 komentářů:

  1. To je nádhera ☺
    Přeji krásné dny ve zdraví ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Zdeni, ty jsou moc pěkné, jsi šikovná, blíží se Vánoce, tak si je pěkně vyzdobíš. měj se fajn a opatruj se...

    OdpovědětVymazat
  3. Zdeni, moc zdravím. Vidím, že jsi zvolila další techniku. Učila jsi se sama nebo jsi chodila do nějakého kurzu? Já také korálkuji. Máme na zámku už víc, jak rok kurz. Už jsme se toho naučily hodně. Ale ty jsi absolvovala nějaké ty Beskydské kurzíky, že? Jsem ráda, že jsem objevila tvůj nový blog. Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, já byla na zámku jednou na hvězdu normální.
      Tuhle si můžeš taky vyzkoušet...

      https://youtu.be/uuxcG8cI5dc

      Na Beskydském jsem byla asi 3x myslím a tam jsem se naučila peyote steh. Měj se hezky Helenko!

      Vymazat
  4. Krásné hvězdičky- máš zlaté ručičky, Zdeničko.♥

    OdpovědětVymazat

Skřítci z pěnovky