pondělí 23. dubna 2012

Žirafa a pedig

Náhoda mě přivedla do Žirafy - do pedigářské dílny.
Tady se můžete podívat na jejich stránky.
Moc se mi tam líbí, je to barák plný sympatických lidiček. Mimo pedigu tam tkají koberce, vyrábějí keramiku, korálkují, zdobí kůží, pletou z vlny, z papíru, ve dřevařské dílně nám mimo jiné řežou dýnka nebo vyrábějí korálkové stávky a k tomu spoustu dalších a dalších činností. Mají tam i malý obchůdek, kde svoje výrobky prodávají.
Tohle jsou např. moje želvičky, před tím bych asi ani nenašla odvahu se do nich pustit, ale jak vidíte všechno jde, když se chce.
V galerii tady se můžete podívat na různé výrobky a mám tam i fotečky přímo z dílny. Všichni jsou moc šikovní, jejich bývalá vychovatelka odvedla kus dobré práce. Já teď zaučuji novou, snad za mnou kousek práce taky bude vidět.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Skřítci z pěnovky