středa 29. srpna 2012

Workshop v Soběšicích

Tak jsem se zase po roce zúčastnila rekondice s Apropem. Parta jsme tam velmi pracovitá a tak jsem pro ně tentokrát zvolila kouli kusudamu a korálkový náramek tkaný na stávku v národních barvách. ( kamarád paraolympionik je zrovna v Londýně, tak se to hodilo. Jeho holky ho jedou podpořit s náramky na rukou.)
Ještě jsme měli pletení z pedigu, se kterým jsem Majce ráda vydatně pomáhala a s Veronikou jsme si mohli vyrobit nějaký šperk. K čemuž jsem se bohužel nakonec nedostala.
Na další fotky se můžete podívat zde:


Tyhle košíky jsem upletla těm, kteří nemohli anebo si netroufli plést.


Dvojmobilníček


A tuhle láhev jsem opletla na přání Michala, který mi pomáhal dobrými nápady, protože jsem ucho u láhve ještě nedělala. S výsledkem byl velmi spokojený a já taky.


A ještě přidávám jednoho vynálezce Jirku, který pohotově vymyslel stojan pod kouli.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Skřítci z pěnovky