středa 20. února 2013

100 000 - DĚKUJI !!!

A je to tady!
Dosáhla jsem této nádherné návštěvnosti. V lednu tomu byly tři roky, co jsem své stránky založila. Beru to jako velký úspěch a všem mým návštěvám, ať náhodným nebo pravidelně se vracejícím, chci za přízeň moc poděkovat. Díky blogování jsem poznala spoustu spřízněných duší, což by mě na začátku ani nenapadlo. Tímto se jim omlouvám, že je občas i zanedbávám. Snad to chápete, že je času a sil na všechno málo. Ještě bych chtěla zmínit zahraniční návštěvníky, kteří se také a nemalou měrou podílejí na tomto čísle. Skutečnost, že se ke mě podívalo skoro 90 zemí světa - to je fakt skvělý pocit.
Zachovejte mi svou přízeň a já se budu snažit i nadále inspirovat vaše šikovné ručičky.
Zdraví a děkuje Zdeňka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Skřítci z pěnovky