pondělí 26. ledna 2015

Olejomalba na plátně strom

Koncem minulého roku jsem byla v Praze na kreativním víkendu, který pořádala Monika Brydová ( předvádí ruční práce v pořadu Rady ptáka loskutáka). Ne, že bych tak daleko mířila kvůli tomu, ale náhodou jsme se tam s manželem ocitli. Původně jsme si plánovali romantický víkend v Beskydech a to proto, že jsem v žádném případě nechtěla daleko cestovat. Podotýkám, že máme Beskydy přímo za humnami. A takto to dopadlo. Manžel, vášnivý filmový fanda si oběhnul Hifi studia a, já jsem si jak vidíte také našla své. Večer jsme se sešli v IMAXu na novém scifi filmečku. Mě také nejsou filmy a kina vzdálené, když jsem při inv. důchodu 11 let promítala u nás v kině.
Na tomto víkendu jsem si zašla na kurzík olejomalby a věřte nebo ne vůbec nemám malířské nadání. Ale pod dohledem si tento strom prostě namaloval každý.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Skřítci z pěnovky